Monday, December 20, 2010

Kepuasan Syasya...

Ermmmm.... ini lah gelagat ank2 aku.. dah ada rmh... dh ada bilik... tp tak nak duduk.. nak jgk duk kat dlm khemah yg kecik tu.. jgn plk nnt.. dh besar pun nk duk kat khemah gak ehh.. kenduri dlm khemah besar tak pe lh... hehehe...
Dlm keluarga aku.. syasya ni lh paling manja.. nak apa semua dapat... klu dgn aku mintak maaf lah.. aku tak kan bagi.. tp klu dgn ayah.. cakap jer nak apa.. smua dpt.. smpi kan khemah besar mcm tu yg harganya mahal pun dia blh dpt... memang ank ayah lh dia ni.. Bak kata kwn aku "Untung jadi syasya kan??"..









Syasya dgn bangga nya duduk dlm khemah dia...
Suka lah tu.. Dh dpt apa yg dia nak...






Sian Along Izzat dpt tumpang main jer lh...
Tgk Syasya tu.. Mcm nk marah Along dia duk sibuk kat khemah dia... Garang jgk ank pompuan aku yg sorg ni... Suka cari gaduh dgn Along... Kedekut betul dia ni...







Along Izzat tumpang duduk jer..
Nak merasa duk dlm khemah jer...





Wah!!!Terjulur lh pulak kaki dia...Terlebih sudah...
Kita tgk apa dia buat dlm tu ekk...






Ohh!!! Berangan rupanya....
Berangan jadi Princess lh tu...









Aik!!! Along pun ada joint sama ke???
Bahaya ni...
Ehh!!!! Muat ke khemah tu masuk 2 org...
Klu mcm ni.. Ummi dgn ayah pun nk try lah...
Hehehe....

1 comment: