Monday, December 20, 2010

Arghh!!!! Boringnya....

Salam...
Aduh!!! Nape lh mata ni tak mengantuk lagi ni... Nak sembang2 x de kwn lh plk... Semua dh tidur... Esok kerja..Confirm lambat bgn lg nnt... Bulan ni jer dh 2 kali aku lewat sampai opis.. Punch card merah... Dah byk kali sampai ngam2 jer... Cuti sekolah tahun ni jln jammed... Selalunya bila cuti sekolah jalan clear... Nape ekk... Kat opis kerja byk plk tu... Tension aku... X berkurang2 kerja aku... Bertambah lagi adalah... Rasa nk buang jer kerja2 yg menimbun atas meja tu... Argghh!!! boringnya... Nak mintak tolong org... Malas lah... Nnt ada plk yg kata belakang... Nk tekun buat... X leh... Nnt sakit satu badan... Letih nya mcm org kerja angkat berat... Walau apa pun aku kena buat jgk... X nk susahkan org lain... Ok lh aku chow dulu... Esok aku kena bgn gak... Nak gi keja... Kena paksa tidur gak ni... Harap2 aku sedar awal lh ekk... Bye..
Zzzzzz.....

No comments:

Post a Comment